Banner
Banner to jedno z główniejszych narzędzi komunikacji online. Możemy spotkać je w nagłówkach
stron, sklepów internetowych, ale również na blogach i w social mediach. Daje to szeroki wachlarz możliwości
promocyjnych i ogłoszeniowych, ale jak zaprojektować banner? Niezbędne jest zadbanie o odpowiedni rozmiar
bannera, dołączenie zdjęć wysokiej jakości a następnie przekucie tych elementów w przykuwający wzrok design.
Potrzebujesz kilku bannerów do promocji swojego biznesu? Odwiedź zakładkę
kontakt i odpisz nam swoje potrzeby, a my
przygotujemy propozycje dopasowane do potrzeb Twojej firmy.
Blog
Blog w swojej niezbyt długiej historii przeszedł zaskakującą przemianę - z prywatnych,
cyfrowych pamiętników do miejsca skupiającego profesjonalistów z różnych dziedzin. Jakie możliwości blog otwiera
przed przedsiębiorcami? Zakładając
firmowego bloga opisującego dziedzinę działania Twojej firmy
nie tylko pokazujesz, że jesteś profesjonalistą w swojej branży, lecz również poszerzasz grono swoich
potencjalnych klientów. Branżowe artykuły linkujące do Twojego sklepu internetowego mogą powiększyć przychód
firmy nawet o kilkaset procent!
Bootstrap
Bootstrap to popularny framework front-endowy, który ułatwia
projektowanie responsywnych stron
internetowych. Został stworzony przez Twittera i udostępniony jako projekt open-source. Bootstrap zawiera
gotowe komponenty, takie jak przyciski, formularze, nawigacje i wiele innych, które można łatwo dostosować i
zintegrować z innymi elementami strony. Dzięki temu projektowanie stron internetowych staje się prostsze i
szybsze, ponieważ nie trzeba pisać kodu od podstaw. Bootstrap jest również wyposażony w siatkę (grid system),
która pozwala na łatwe ustawianie i zarządzanie elementami strony, co ułatwia projektowanie stron responsywnych,
które dobrze wyglądają na różnych urządzeniach. Bootstrap jest jednym z najpopularniejszych narzędzi do
projektowania stron internetowych, szczególnie wśród początkujących programistów i osób, które nie mają
specjalistycznej wiedzy technicznej.
Bezpieczna strona www
Bezpieczeństwo w internecie wciąż wielu z nas kojarzy się wyłącznie z posiadaniem
zainstalowanego antywirusa na komputerze. Niestety już od dawna nie jest to wystarczające, a zadbanie o
bezpieczną stronę internetową wymaga wielu kroków. Przede wszystkim strona powinna być
zaopatrzona w
certyfikat SSL. Bezpieczna strona www powinna być oparta również na sprawdzonym
hostingu z dostępem do częstych aktualizacji. Zadbaj również o skomplikowane hasła i twórz
kopie
zapasowe wszystkich plików. Dzięki temu masz szanse uniknąć ataków hakerskich a w razie utraty
plików, będziesz w stanie błyskawicznie odbudować stronę bez utraty danych. Jeżeli potrzebujesz pomocy w
odbudowie własnej strony, lub nie jesteś pewny, czy twoja strona jest bezpieczna,
skontaktuj się z nami w celu bezpłatnej
konsultacji.
Ban
Słowo
ban jest popularne przede wszystkim w środowisku forów internetowych. Oznacza ono
tymczasowe lub długotrwałe zawieszenie konta użytkownika z powodu naruszenia regulaminu lub strony internetowej.
Black hat SEO
Black hat SEO to działania w sieci, które nie są zgodne z wytycznymi google dla webmasterów.
Należą do nich między innymi upychanie słów kluczowych, generowanie wielu bezwartościowych podstron, ukrywanie
treści i elementów w kodzie, niejawne przekierowania czy wyłudzanie informacji. Za praktyki Black Hat SEO grożą
sankcje w postaci założenia filtra powodującego spadek ruchu i pozycji strony internetowej. Sankcją może być
również usunięcie strony z indeksu google oraz utrata wartości PageRank.
Baza danych
Baza danych to zorganizowany zbiór informacji, który umożliwia efektywne przechowywanie, zarządzanie i
wyszukiwanie danych. Wykorzystywane są zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym, służąc do obsługi takich
systemów jak bankowość, e-commerce czy zarządzanie zasobami ludzkimi. Bazy danych mogą przyjmować różne
struktury, w tym relacyjne, nierelacyjne czy obiektowe. Dostęp do nich jest regulowany poprzez systemy
zarządzania bazami danych (DBMS), takie jak MySQL, PostgreSQL czy MongoDB. Dzięki tym narzędziom, użytkownicy
mogą tworzyć, modyfikować i analizować dane w bazie, a także kontrolować dostęp do nich, zabezpieczając je przed
nieautoryzowanym dostępem.
Backlinks
Backlinki, znane również jako odnośniki wsteczne, są linkami prowadzącymi do konkretnej strony internetowej z
innych witryn. Są jednym z kluczowych czynników wpływających na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania,
szczególnie w przypadku Google. Wartość backlinków wynika z założenia, że strona z większą ilością odnośników z
innych, wartościowych źródeł jest bardziej wiarygodna i wartościowa dla użytkowników.
Jakość backlinków jest równie ważna jak ich ilość, ponieważ wysokiej jakości odnośniki z autorytatywnych stron
przyczyniają się do lepszego
pozycjonowania. W praktyce oznacza to, że wartościowy backlink powinien pochodzić z
dobrze ocenianej witryny o tematyce związanej z odsyłaną stroną. W procesie pozycjonowania, strategie zdobywania
backlinków, takie jak marketing treści, współpraca z innymi stronami czy guest blogging, są często stosowane w
celu zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania.