RWD
RWD to skrót od angielskiego
responsive web design. Oznacza to
stronę
internetową, która reaguje na rozmiar urządzenia i dopasowuje do niego sposób wyświetlania treści na
stronie. Dzięki temu nie musimy przybliżać nieczytelnych napisów lub próbować odczytać rozsypanego po całej
stronie tekstu. RWD rozwiązuje te wszystkie problemy gwarantując tym samym komfort korzystania ze strony.
Responsywna strona www
Responsywna strona www to w zasadzie standard projektowania dostępny wśród coraz szerszej
ilości użytkowników internetu. Responsywna strona odczytuje rozmiar urządzenia, z którego korzystamy a następnie
dopasowuje się do jego rozmiaru. Takie działanie zapobiega nieczytelności tekstu czy zbyt małych, niewidocznych
bannerów. Strony, które nie są responsywne postrzegane są obecnie jako nieprofesjonalne i przestarzałe. Jeśli
Twoja strona wciąż nie korzysta z tego standardu,
skontaktuj
się z nami w celu przygotowania
responsywnej wersji.
Roboty indeksujące
Roboty indeksujące zbierają informacje dotyczące
strony internetowej. Dla
takich robotów indeksujących ważna jest treść zamieszczona na stronie, jej struktura, aktualizacje oraz kod
strony. Im lepszy wynik, tym strona pojawi się wyżej w rankingu wyszukiwarki.
Rozszerzenia
Rozszerzenia to rodzaj oprogramowania, które możemy zainstalować w przeglądarce internetowej.
Jednym z najbardziej popularnych swojego czasu było rozszerzenie umożliwiające odczytywanie animacji Flash.
Obecnie dostępne są różnego rodzaju rozszerzenia umożliwiające wykonywanie pełnych screenshotów
stron, tłumaczeń tekstów w innych językach oraz wiele innych.
Remarketing
Remarketing to rodzaj kampanii sprzedażowej poprzez Google Adwords
. W uproszczeniu, gdy użytkownik odwiedzi stronę firmy, która prowadzi kampanię AdWords
, lecz nie dokona zakupu, pliki cookies zarejestrują te odwiedziny i będą wyświetlać reklamy strony/produktu na
różnych stronach internetowych udostępniających miejsce reklamowe na swojej stronie dla Google. Remarketing
dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to remarketing statyczny i polega on na wyświetlaniu tego samego przekazu -
niezależnie od oglądanego produktu, natomiast remarketing dynamiczny dostosowuje wyświetlane reklamy do
odwiedzonych wcześniej produktów.