Fanpage Facebook
Media społecznościowe są częścią codzienności większości z nas, dlatego są tak dobrym
narzędziem do promowania własnego biznesu. Dzięki szerokim zasięgom,
fanpage na facebooku
pomoże Twojej firmie w poszerzeniu grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększy liczbę klientów.
Prowadzenie fanpage na facebooku znajduje się w wachlarzu usług naszej firmy. Odwiedź zakładkę
kontakt i poznaj indywidualną ofertę dla Twojej
firmy.
Firmowe strony www
Prowadzisz dobrze prosperujący biznes i zastanawiasz się nad poszerzeniem grona klientów? Idealnym narzędziem w
osiągnięciu tego celu będzie
firmowa strona www. Dla firm, które do tej pory działały tylko na
rynku lokalnym,
założenie firmowej strony www może być prawdziwym zastrzykiem gotówki
wynikającej z pozyskania nowych klientów. Oferujemy
zaprojektowanie firmowej strony
internetowej od postaw lub
odświeżenie istniejącej witryny. Odwiedź zakładkę
kontakt i dowiedz się szczegółów.
Firmowy adres email
Nikomu chyba nie trzeba już tłumaczyć jak ważny jest
firmowy adres email. Posiadanie firmowego
adresu mailowego to przede wszystkim profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa i jego wiarygodność. Czym
charakteryzuje się firmowy adres email? Przede wszystkim faktem, że po znaku @ występuje nazwa firmy lub
najlepiej domena naszej strony internetowej. Jeśli nie posiadasz jeszcze firmowego adresu mailowego,
skontaktuj się z nami a my stworzymy go od
ręki!
FAQ
FAQ to skrót od angielskiego Frequently Asked Questions, co na polski oznacza
Często
Zadawane Pytania. Jest to dedykowana sekcja na stronie, na której umieszcza się typowe pytania wraz z
odpowiedziami. Sekcja FAQ oszczędza czas użytkownika strony i pozwala na szybkie i proste pozyskanie informacji.
W przypadku sklepów internetowych oraz innych stron firmowych odciąża również dział obsługi klienta, który
otrzymuje mniej podstawowych zapytań, dzięki czemu może skupić się na bardziej złożonych zapytaniach
klientów.
Frazy kluczowe
Frazy kluczowe to zestawy słów pomagające w
pozycjonowaniu strony internetowej. Podczas tworzenia
treści na stronę warto zastanowić się co przeciętny użytkownik wpisałby w wyszukiwarkę chcąc znaleźć fachowca z
naszej branży. Im większa obecność fraz kluczowych na stronie, tym większe prawdopodobieństwo, że nasza witryna
będzie wyżej w rankingu wyszukiwarki. Jednak nie warto „upychać” takich zestawów słów za wszelką cenę, ponieważ
jest to uważane za Black Hat SEO, a za to grożą sankcje nałożone na stronę internetową.