Leksykon tworzenia stron - F

Leksykon tworzenia stron

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | W | Z


Fanpage Facebook


Media społecznościowe są częścią codzienności większości z nas, dlatego są tak dobrym narzędziem do promowania własnego biznesu. Dzięki szerokim zasięgom, fanpage na facebooku pomoże Twojej firmie w poszerzeniu grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększy liczbę klientów. Prowadzenie fanpage na facebooku znajduje się w wachlarzu usług naszej firmy. Odwiedź zakładkę kontakt i poznaj indywidualną ofertę dla Twojej firmy.

Firmowe strony www


Prowadzisz dobrze prosperujący biznes i zastanawiasz się nad poszerzeniem grona klientów? Idealnym narzędziem w osiągnięciu tego celu będzie firmowa strona www. Dla firm, które do tej pory działały tylko na rynku lokalnym, założenie firmowej strony www może być prawdziwym zastrzykiem gotówki wynikającej z pozyskania nowych klientów. Oferujemy zaprojektowanie firmowej strony internetowej od postaw lub odświeżenie istniejącej witryny. Odwiedź zakładkę kontakt i dowiedz się szczegółów.

Firmowy adres email


Nikomu chyba nie trzeba już tłumaczyć jak ważny jest firmowy adres email. Posiadanie firmowego adresu mailowego to przede wszystkim profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa i jego wiarygodność. Czym charakteryzuje się firmowy adres email? Przede wszystkim faktem, że po znaku @ występuje nazwa firmy lub najlepiej domena naszej strony internetowej. Jeśli nie posiadasz jeszcze firmowego adresu mailowego, skontaktuj się z nami a my stworzymy go od ręki!

FAQ


FAQ to skrót od angielskiego Frequently Asked Questions, co na polski oznacza Często Zadawane Pytania. Jest to dedykowana sekcja na stronie, na której umieszcza się typowe pytania wraz z odpowiedziami. Sekcja FAQ oszczędza czas użytkownika strony i pozwala na szybkie i proste pozyskanie informacji. W przypadku sklepów internetowych oraz innych stron firmowych odciąża również dział obsługi klienta, który otrzymuje mniej podstawowych zapytań, dzięki czemu może skupić się na bardziej złożonych zapytaniach klientów.

Frazy kluczowe


Frazy kluczowe to zestawy słów pomagające w pozycjonowaniu strony internetowej. Podczas tworzenia treści na stronę warto zastanowić się co przeciętny użytkownik wpisałby w wyszukiwarkę chcąc znaleźć fachowca z naszej branży. Im większa obecność fraz kluczowych na stronie, tym większe prawdopodobieństwo, że nasza witryna będzie wyżej w rankingu wyszukiwarki. Jednak nie warto „upychać” takich zestawów słów za wszelką cenę, ponieważ jest to uważane za Black Hat SEO, a za to grożą sankcje nałożone na stronę internetową.