Kampanie marketingowe
Kampanie marketingowe to najprościej mówiąc procesy dążące do przygotowania spójnego i
atrakcyjnego wizerunku firmy. Aby firma mogła być odbierana poważnie - jako profesjonalista w swojej dziedzinie
- wymagana jest odpowiednia
szata graficzna oraz
teksty na stronie, które będą
przejrzyste i czytelne. Przygotujemy wszystkie te komponenty indywidualnie - dla potrzeb Twojej firmy. Odwiedź
zakładkę
kontakt i opisz nam czego potrzebujesz.
Kompleksowa strona internetowa
Kompleksowa strona internetowa charakteryzuje się dobrze wykonaną nawigacją i estetycznym
projektem. Do takiej strony powinien być podpięty firmowy adres mailowy, który ułatwi szybki kontakt oraz
zbuduje profesjonalny wizerunek firmy. Jeśli interesuje Cię własna kompleksowa strona internetowa, zajrzyj do
zakładki
referencje i sprawdź jak wiele
firm poleca nasze usługi!
Kreator stron internetowych
Za
kreator stron internetowych można uznać wszystkie platformy pozwalające na szybkie i
bezproblemowe stworzenie własnej strony od podstaw. W tym celu potrzebujemy jednak zdolności graficznych,
umiejętności zaprojektowania i rozmieszczenia treści na stronie oraz wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego.
Interesuje Cię kreator stron internetowych, ale nie wiesz od czego zacząć? Odwiedź zakładkę
kontakt i skorzystaj z naszych usług!
Kopia bazy danych
Bazy danych obecne są wszędzie. Gromadzimy je na swoich dyskach w postaci archiwalnych zdjęć,
korespondencji, dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, projektów i wielu innych plików, lecz czy kiedykolwiek
myślimy o stworzeniu kopii baz danych, aby uchronić się przed ich utratą?
Kopia bazy danych to
bezpieczny i skuteczny sposób na zabezpieczenie własnych plików przed ich utraceniem i dostaniem się ich w
niepowołane ręce.
Katalog stron internetowych
W zakładce
portfolio znajdziesz
katalog stron internetowych wykonanych przez firmę
stronki.pl. Jeśli nie
możesz zdecydować się jak ma wyglądać Twoja
własna strona, lub po prostu nie masz jeszcze na
nią pomysłu, taki katalog stron internetowych przyniesie z pewnością dawkę inspiracji i będzie dobrym początkiem
do dyskusji o projekcie.
Konwersja
Konwersja w reklamach internetowych to proces, w którym użytkownik internetu wykonuje określone działanie
po zobaczeniu reklamy. To działanie może obejmować różne czynności, takie jak kliknięcie na reklamę, zapisanie
się na newsletter, dokonanie zakupu, pobranie aplikacji lub wypełnienie formularza kontaktowego.
Stawka konwersji to kluczowy wskaźnik efektywności reklamy, który pokazuje, ile osób wykonuje żądane działania w
porównaniu do całkowitej liczby osób, które zobaczyły reklamę. Firmy i marketerzy cyfrowi ciągle monitorują i
optymalizują swoje kampanie reklamowe, aby zwiększyć stawki konwersji i maksymalizować zwrot z inwestycji.