Leksykon tworzenia stron - K

Leksykon tworzenia stron

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | W | Z


leksykon tworzenia stron - k

Kampanie marketingowe


Kampanie marketingowe to najprościej mówiąc procesy dążące do przygotowania spójnego i atrakcyjnego wizerunku firmy. Aby firma mogła być odbierana poważnie - jako profesjonalista w swojej dziedzinie - wymagana jest odpowiednia szata graficzna oraz teksty na stronie, które będą przejrzyste i czytelne. Przygotujemy wszystkie te komponenty indywidualnie - dla potrzeb Twojej firmy. Odwiedź zakładkę kontakt i opisz nam czego potrzebujesz.

Kompleksowa strona internetowa


Kompleksowa strona internetowa charakteryzuje się dobrze wykonaną nawigacją i estetycznym projektem. Do takiej strony powinien być podpięty firmowy adres mailowy, który ułatwi szybki kontakt oraz zbuduje profesjonalny wizerunek firmy. Jeśli interesuje Cię własna kompleksowa strona internetowa, zajrzyj do zakładki referencje i sprawdź jak wiele firm poleca nasze usługi!

Kreator stron internetowych


Za kreator stron internetowych można uznać wszystkie platformy pozwalające na szybkie i bezproblemowe stworzenie własnej strony od podstaw. W tym celu potrzebujemy jednak zdolności graficznych, umiejętności zaprojektowania i rozmieszczenia treści na stronie oraz wiedzy z zakresu marketingu cyfrowego. Interesuje Cię kreator stron internetowych, ale nie wiesz od czego zacząć? Odwiedź zakładkę kontakt i skorzystaj z naszych usług!

Kopia bazy danych


Bazy danych obecne są wszędzie. Gromadzimy je na swoich dyskach w postaci archiwalnych zdjęć, korespondencji, dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, projektów i wielu innych plików, lecz czy kiedykolwiek myślimy o stworzeniu kopii baz danych, aby uchronić się przed ich utratą? Kopia bazy danych to bezpieczny i skuteczny sposób na zabezpieczenie własnych plików przed ich utraceniem i dostaniem się ich w niepowołane ręce.

Katalog stron internetowych


W zakładce portfolio znajdziesz katalog stron internetowych wykonanych przez firmę stronki.pl. Jeśli nie możesz zdecydować się jak ma wyglądać Twoja własna strona, lub po prostu nie masz jeszcze na nią pomysłu, taki katalog stron internetowych przyniesie z pewnością dawkę inspiracji i będzie dobrym początkiem do dyskusji o projekcie.

Konwersja


Konwersja w reklamach internetowych to proces, w którym użytkownik internetu wykonuje określone działanie po zobaczeniu reklamy. To działanie może obejmować różne czynności, takie jak kliknięcie na reklamę, zapisanie się na newsletter, dokonanie zakupu, pobranie aplikacji lub wypełnienie formularza kontaktowego. Stawka konwersji to kluczowy wskaźnik efektywności reklamy, który pokazuje, ile osób wykonuje żądane działania w porównaniu do całkowitej liczby osób, które zobaczyły reklamę. Firmy i marketerzy cyfrowi ciągle monitorują i optymalizują swoje kampanie reklamowe, aby zwiększyć stawki konwersji i maksymalizować zwrot z inwestycji.