Leksykon tworzenia stron - G

Leksykon tworzenia stron

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | W | Z


leksykon tworzenia stron - g

Grafika 3D


Grafika 3D to dziedzina projektowania, która prężnie się rozwija znajdując zastosowanie w coraz szerszych gałęziach biznesu. Wszędzie tam, gdzie precyzyjne przedstawienie produktów ma wysokie znaczenie, grafika 3D pomoże w dostarczeniu wysokiej jakości wizualizacji przy minimalizacji kosztów, które mogłyby wystąpić przy przygotowywaniu aranżacji dużych lub bardzo małych obiektów. Jeśli Twój biznes potrzebuje wizualizacji lub innego rodzaju grafiki 3D, odwiedź zakładkę kontakt i ustal z nami niezbędne szczegóły.

Grafika reklamowa


Grafika reklamowa to bardzo szerokie pojęcie, pod którym kryją się bannery internetowe, plakaty, ulotki, wizytówki, citylighty i inne materiały pomagające w promowaniu biznesu. To mit, że tylko nowe przedsiębiorstwa potrzebują grafiki reklamowej. Tylko stała i oryginalna ekspozycja w mediach pozwala wybić się spośród szerokiego wachlarza usług konkurencji. A nasza firma jest po to, żeby Ci pomóc! Potrzebujesz grafiki reklamowej na facebooka lub chwytliwego bannera na swoją stronę internetową? Napisz do nas!

Google search console


Google Search Console to niezwykle przydatne narzędzie, które pozwala na zarządzanie własną stroną internetową od strony administratora. Dzięki Google Search Console możemy poznać raporty o ilości ruchu na stronie, możemy również zoptymalizować swoje treści i pomóc tym samym w odpowiednim indeksowaniu strony w wyszukiwarce Google.

Google Tag Manager


Google Tag Manager pozwala na zarządzanie wszystkimi tagami na stronie bez konieczności ingerowania w kod strony. Ponadto Google Tag Manager ma funkcję sprawdzania błędów oraz dba o bezpieczeństwo strony poprzez pełną integrację z zarówno wszystkimi narzędziami Google oraz innymi narzędziami służącymi do administrowania strony.

Google analytics


Google Analytics to narzędzie służące do analizowania ruchu na stronie internetowej. Pozwala dowiedzieć się skąd pochodzą ludzie odwiedzający naszą stronę, ile spędzają tam czasu oraz jak trafili na naszą witrynę. Oczywiście to tylko skrawek możliwości Google Analytics, lecz na szczęście korzystanie z tej usługi jest łatwe i bezpłatne. Aby rozpocząć, na każdą podstronę swojej witryny należy wkleić odpowiedni kod umożliwiający jej analizowanie przez roboty Google.

Google moja firma


Google Moja Firma to nic innego jak dodanie wizytówki własnej firmy do wyszukiwarki Google. Skutkuje to między innymi wyświetleniem lokalizacji firmy na mapach Google, szybkim i łatwym dostępem do danych kontaktowych firmy czy godzin otwarcia przez wyszukiwarkę bez konieczności odwiedzania naszej strony. Podczas wypełniania wizytówki na Google Moja Firma należy pamiętać o dobrym zdefiniowaniu branży, poprawności danych oraz o dodaniu kilku zdjęć, co uatrakcyjni wygląd całości.